یک سالن زیبایی از ابتدا ایجاد کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1402
بازدید : 102
نویسنده : مجله خبری تازه ترین



راه اندازی هر کسب و کار استارتاپی در ابتدا مستلزم توجه به نکات بی خطر است، البته آرایشگری زنانه نیز مانند هر کسب و کاری دیگری است و راه اندازی سالن دارای مراحل و پیچیدگی های زیادی است. .

اگر این مراحل به درستی طی شود، دیدگاه موسس را برآورده می کند و اگر اشتباه شود، تمام زحمات ما به هدر می رود و علاوه بر این، زمان بیشتری می برد و همچنین ذهن ما را از کارمان دور می کند.

در این مقاله سعی کرده ایم از صفر تا صد استقرار رول مو زنانه و دلایل مهم آن را برای شما توضیح دهیم.

امید است با توجه به این نکات و توجه به ریزه کاری ها بتوان سالن زیبایی موفقی ساخت تا جدا از درآمدزایی بتواند خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهد.

شرایط تاسیس سالن زیبایی

قبل از تاسیس و راه اندازی یک سالن زیبایی، باید به پیش نیازهای آن فکر کنید تا بتوانید به طور موثر کار کنید و از مشکلاتی که ممکن است در این راه پیش بیاید جلوگیری کنید.

محاسبه دقیق هر یک از این شرایط با سرنوشت و سالن زیبایی شما بازی خواهد کرد و موفقیت یا شکست این مسیر را رقم خواهد زد.

اخذ مجوزهای لازم جهت تاسیس بهترین سالن زیبایی تهران



اولین قدمی که باید بردارید مجوز راه اندازی آرایشگاه از اتحادیه پسران است که بسیار ضروری است چرا که راه اندازی سالن زیبایی به دلیل استفاده از لوازم آرایش بسیار حساس است و می تواند با جان مردم بازی کند. . بدون مجوز رسمی این کار را انجام دهید

برای اخذ مجوز افتتاح سالن زیبایی نیاز به داشتن مدارکی است که متداول ترین آنها مدرک آرایشگری می باشد، همچنین بهتر است گواهینامه فنی و حرفه ای معتبر صادر شده از سازمان فنی و حرفه ای داشته باشید. این تجارت را در هر منطقه ای از کشور که سالن زیبایی شما در آن قرار دارد انجام دهید.

همچنین باید از وزارت بهداشت گواهی پزشکی بگیرد و طبق قوانین موسسه بهداشت کار کند.

هزینه راه اندازی آرایشگاه را محاسبه کنید

محاسبه هزینه ها در همه امور یکی از مهمترین کارهاست و اگر در محاسبه آن اشتباه کنید عواقب منفی برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین، شما باید تمام هزینه هایی را که در سالن زیبایی خود صرف خواهید کرد، به طور دقیق محاسبه کرده و در برنامه خود قرار دهید.

در عین حال نباید هزینه های کوچک را نادیده بگیرید و آنها را ناچیز بدانید. هزینه‌یابی فقط به این معنا نیست که چه چیزی را باید خرج کنید و برنامه‌ای برای قیمت‌هایی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید نداشته باشید.

حتما باید تمامی عوامل موثر بر خدمات خود را محاسبه کرده و با سود خود مقایسه کنید سپس هزینه نهایی را اعلام کنید.

هزینه تهیه آرایشگاه زنانه

از جمله مهم ترین هزینه های افتتاح سالن زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد که برای هر کدام از آنها باید برنامه ریزی دقیقی (مخصوصا در ابتدای کار) داشته باشید.

هزینه اجاره یا خرید اتاق

هزینه خرید وسایل تزیینی و دکوری سالن زیبایی

قیمت تجهیزات مناسب سالن زیبایی می باشد

هزینه مجوز

هزینه های آموزشی و دستمزد کارکنان

هزینه خدمات عمومی مانند آب و برق

هزینه خرید تجهیزات جانبی مانند کامپیوتر

تجهیزات ضروری برای سازماندهی آرایشگاه

یکی از مواردی که هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت، خرید لوازم آرایشی برای سالن زیبایی است که باید به طور دقیق محاسبه شود، بنابراین باید بدانید که به چه تجهیزاتی نیاز دارید تا بتوانید هزینه آنها را محاسبه کنید.

در زیر لیست کاملی از وسایل مورد نیاز برای آرایشگاه خود آورده شده است و باید با توجه به کسب و کار خود آنها را انتخاب کرده و قیمت هر کدام را محاسبه کنید.

صندلی اصلاح

صندلی تزئینی

صندلی پدیکور

سشوار، قیچی، بیبیلیس و بسیاری دیگر

تخت اپیلاسیون

دوش

میز ناخن

D ماساژ بهتر است

مشتاق

کابینت و کمد

مبلمان اتاق انتظار

مکانی مناسب برای راه اندازی سالن زیبایی

یکی دیگر از وظایف مهم شما انتخاب مکان مناسب برای تاسیس سالن زیبایی زنانه است. زیرا این اشتباه در انتخاب برای شما هزینه و زمان خواهد داشت. انتخاب مکان مناسب مستلزم توجه به چند نکته ساده است که به شما در راه اندازی یک کسب و کار موفق کمک می کند.

محیط رقابتی را حذف کنید

سالن زیبایی که پیدا می کنید قطعا در ابتدا نمی تواند رقبای خود را شکست دهد و کسب و کار شما را دشوار می کند و احتمال شکست را بیشتر می کند.

بنابراین باید در انتخاب آرایشگاه زنانه دقت کنید و جایی را انتخاب کنید که رقیب قوی وجود نداشته باشد و در صورت وجود رقیب باید خدمات خود را ارتقا داده و به موفقیت شما کمک کند.

به طوری که این رقیب نتواند رضایت مشتری را کسب کند و شما بتوانید جلو بروید و جای او را در این زمینه پر کنید.

اگر رقیب نداشته باشید، ممکن است مشتریان زیادی داشته باشید، اما هرگز نخواهید فهمید که آیا کسب و کار شما بسیار خوب است یا مشتریان به دلیل نزدیک بودن به شما مجبور به استفاده از خدمات شما هستند.

این که رقیبی در اطراف خود دارید در گرفتن این پاسخ به شما کمک زیادی می کند و اگر نقطه ضعفی دارید می توانید آن ها را پر کنید.

این بسیار مهم است زیرا باید سطح کیفی کار خود را بدانید تا بتوانید هر روز پیشرفت کنید، زیرا ممکن است در حال حاضر رقیبی نداشته باشید، اما به مرور زمان قطعاً رقیبی پیدا خواهید کرد که اگر کوچکترین کاری انجام دهید، شما را اخراج خواهند کرد. چیز اشتباه می کند .

دسترسی آسان

برای تاسیس آرایشگاه زنانه باید مکانی را انتخاب کنید که از مسیرهای مختلف و از هر نقطه شهر به راحتی قابل دسترسی باشد و مشکل ترافیک و پارکینگ نداشته باشد.

از آنجایی که امروزه مشتریان کمی دارید، بسیار مهم است که کسب و کار شما به راحتی در دسترس باشد، اما با گذشت زمان و با افزایش شهرت شما، مشتریانی از همه جا خواهید داشت و باید بتوانید به راحتی و به طور مستقیم به آنها دسترسی داشته باشید. انتخاب خود را آسان کنید و آخرین نفری نباشید که انتخاب می کنید.

مکان های شلوغ

نکته دیگری که در کنار سهولت دسترسی باید به آن توجه کنید، هرج و مرج مکانی است که می خواهید آرایشگاه زنانه راه اندازی کنید. شما باید منطقه ای را انتخاب کنید که ترافیک زیادی دارد، مانند مغازه ها در مرکز شهر.

البته این انتخاب باید کاملاً متناسب با سهولت دسترسی بوده و تخطی از آن صورت نگیرد.

تجهیزات مهم را در اختیار داشته باشید

علاوه بر سه مورد قبلی، باید به این فاکتور نیز توجه زیادی داشته باشید، زیرا ساختمانی که برای کار خود انتخاب می کنید باید دارای شرایطی باشد که نظر مشتریان را جلب کند و به آنها احساس راحتی و علاقه ایجاد کند تا آنها می خواهم دوباره به شما سر بزنم

حداقل شرایطی که یک سازه برای افتتاح آرایشگاه باید داشته باشد.

تهویه مناسب وجود دارد.

دید عالی داشته باشید

باید خط فاضلاب داشته باشد.

فضای داخلی سالن از بیرون قابل مشاهده نیست




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com